Contract 11

 
 

 

 

 

 

1.     Lees de informatiemap artidoc 10 over het koningshuis. Zoek in deze informatie 5 punten die typisch zijn voor het koningshuis en schrijf deze in jouw verslag.

2.     Zoek iets over de werktuigen in de oertijd op in de encyclopedie Encarta op computer.

3.     Speel spel “Huppel” van het programma “Rekenvaardigheid 3” op de computer . Schrijf in je verslag de tijd die je nodig had om de oefening af te maken.

4.     Maak de oefening “Topografie van Europa” op de computer  en schrijf jouw score in het verslag.

5.     Verzorg deze week de wandelende takken.

6. Zoek op in de artiscoop  “De Hond” en schrijf een kort verslag:

 

Aan wat heeft de spaniëls vlinderhondje zijn naam te danken?

De naam setter komt van het Engelse …..?

Een hond kan sporen terugvinden? Hoe doet hij dat?

Waarom hijgt een hond?

 

 

 

Veel succes!!